Hulp op afstand
Om u als klant computerhulp op afstand te kunnen bieden maakt Ik Fix Dat gebruik van hulp op afstand software. Wanneer u ons belt zal een medewerker u deze software op advies via deze pagina laten downloaden.
Kan de medewerker alles zien op mijn computer?
Of we nu op locatie bij u zijn of de hulp bieden op afstand, in beide gevallen kunnen we alleen maar uw probleem verhelpen door mee te kijken op de computer en het probleem in te zien. Er zal meestal wel iets moeten worden gewijzigd / aangepast, om het probleem op de computer op te lossen. Op het moment dat er een verbinding tot stand is gebracht ziet de medewerker hetzelfde als wat u ziet op uw beeldscherm. Afhankelijk van het specifieke probleem zal er soms diep in uw systeem moeten worden gekeken, echter kijkt u telkens mee. Daarbij blijft u altjd de volledige controle houden over uw eigen computer of mobiele device.
U mag er op vertrouwen dat alle informatie die gezien wordt op de computer niet zonder uw (expliciete) toestemming wordt gebruikt en dat al onze medewerkers zijn gebonden aan een zwijgplicht / beroepsgeheim.